zaterdag 6 april 2024

panneaux insolites : musique au restaurant

restaurantmuziek 

Tenzij je echt een heel hoog niveau bereikt, is het meestal niet goed gesteld met het aanzien van muzikanten. Goed dat iemand zich eens uitspreekt:

Advertentie:
'Wij zijn een klein restaurant in het stadscentrum. Wij zoeken vrijwilligers die muziek willen spelen en daarmee kunnen profiteren van de kans om via ons etablissement bekend te worden en cd's te verkopen. Het gaat niet om een voltijdsbaan maar om speciale gelegenheden in de avond, die we regelmatig kunnen organiseren als er positieve feedback komt. Jazzmuzikanten, rock-, pop- en variétéartiesten, enz. Lijkt het je wat om je werk te promoten? Reageer dan snel.' 

Antwoord van een muzikant:
'Allereerst wil ik u een gelukkig nieuwjaar toewensen!!! Ik ben musicus en eigenaar van een groot landhuis. Ik zoek een vrijwilliger die voor de catering zou willen zorgen en daarbij kan profiteren van de bijzondere ambiance van mijn woning om wat meer bekendheid te verwerven door voor mij en mijn vrienden te komen koken. Het gaat niet om een fulltime betrekking, maar gewoon voor speciale avondjes die we regelmatig kunnen organiseren als uw culinaire bijdrage in de smaak valt. Traditionele keuken, haute cuisine...'

Zo, dat is gezegd! 

volgende keer:
kijken we wat we kunnen met AI...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten