zondag 20 oktober 2019

panneaux insolites : déviation

 bijzondere borden: omleiding

Het is nu voor mij even een weekje vakantie, maar niet voor lang zo te zien. Op het bord staat te lezen: Pas op! Vrijheidstraat ('weg naar de vrijheid') afgesloten. Omleiding via de Werkstraat ('weg naar het werk'). Daar gaat mijn weekje vrijheid...

Tja, welke kant dan op? Alle wegen leiden
naar... Iemand heeft er dan ook maar 
démerdez-vous !! op geplakt: 'zoek het
maar uit!'
En dit kan natuurlijk, al leest het wat vreemd in eerste instantie: 'Werkzaamheden. Ga om rechtdoor te gaan, naar links.'

Ik vind mijn weg morgen wel... naar Bordeaux. Ik ben er dus met mijn blog morgenochtend nog één keertje en kom dan weer terug op zaterdagochtend.




volgende keer:
pak ik dus mijn koffer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten